Anúncio

Collapse
No announcement yet.

Surtur VS Mefisto

Collapse
X

• Filter
  • Hora
  • Show
Clear All
new posts

• Surtur VS Mefisto

Ambos full.
    Intenção de aniquilar.
    No limbo, sem ninguém interferir.
    Quem ganharia??

“De como é horrível ver esses playboys e patricinhas com vidas maravilhosas, salários enormes, mandando em todo mundo. Sei que essa gentalha acha eu um merda mas ficam naquela falsa humildade e sentindo-se o máximo por eu ser abaixo deles. Sei que se acham superiores. Não há nada pior que ser pobre e não há sentido na vida sem dinheiro. Dinheiro é vida, dinheiro é poder e dinheiro é respeito.” Pobretão de vida ruim

www.vidaruimdepobre.com/2014/03/a-tristeza-de-ser-um-pobre-fazendo.html

Re: Surtur VS Mefisto

Surtur.

Comment

Se o Surtur tiver com o auxílio das Chamas Eternas ele vence

Fora isso eu sou mais Mefisto
      Spoiler!

Supergirl Novos 52 / Meruem

Comment

Postado originalmente por Zeon Ver Post
        Se o Surtur tiver com o auxílio das Chamas Eternas ele vence

Fora isso eu sou mais Mefisto
        Digamos que num primeiro momento ele esteja só com a Crepúsculo sem a chama, será que o Mefisto conseguiria 'quebrar' a espada dele assim como o Odin fez?
        “De como é horrível ver esses playboys e patricinhas com vidas maravilhosas, salários enormes, mandando em todo mundo. Sei que essa gentalha acha eu um merda mas ficam naquela falsa humildade e sentindo-se o máximo por eu ser abaixo deles. Sei que se acham superiores. Não há nada pior que ser pobre e não há sentido na vida sem dinheiro. Dinheiro é vida, dinheiro é poder e dinheiro é respeito.” Pobretão de vida ruim

Comment

Nesse caso fico com o Mefisto

Acho que ele deve ser do mesmo nível do Odin, que sempre achei um pouco acima do Surtur
          Spoiler!

Comment

surtur fácil

Comment

Mefisto destrói Çurtur

Comment

Eu também acho que o Mefisto ganharia, principalmente num território neutro.

Comment

Surtur vence.

Mefisto hoje em dia é piada.

Comment

Mefisto

Simplesmente outro nível
                    Acompanhe as histórias de Ciclope - O Primeiro X-man.

http://www.mbbforum.com/mbb/showthread.php?28491-Ciclope-O-primeiro-X-man!!!-Miss%E3o-imposs%EDvel-Parte-1

Comment

Postado originalmente por LEGALIZEM Ver Post
                      Eu também acho que o Mefisto ganharia, principalmente num território neutro.
                      Eu acho que o Surtur não perde poder em território neutro. Já o Mefisto, é muito mais fraco fora de sua dimensão.

O Mefisto é um personagem com muitos altos e baixos. Na sua dimensão já manteve uma luta com um Galactus enfraquecido, e ia matar o Thanos. No entanto, já apanhou do Thor e do Surfista lá dentro.
                      Dossiês: DCNU Flash - Thor Godblast - Evolução dos poderes mágicos do Dr.Doom - Death Sentry

Todos os confrontos: Thor vs Destruidor | Ciclope vs Wolverine

Comment

Na minha opinião as vitórias dos heróis contra o Mefisto decorrem dele ser um personagem que tem limitações conceituais que o impedem de vencer numa simples luta física.

O objetivo dele nunca é matar os heróis, ele tem que usar barganhas, manipulações ou pressão psicológica para que eles cedam a alma para ele.

http://www.mbbforum.com/mbb/showthread.php?28491-Ciclope-O-primeiro-X-man!!!-Miss%E3o-imposs%EDvel-Parte-1

Comment

Postado originalmente por Tyrion Summers Ver Post
                          Na minha opinião as vitórias dos heróis contra o Mefisto decorrem dele ser um personagem que tem limitações conceituais que o impedem de vencer numa simples luta física.

O objetivo dele nunca é matar os heróis, ele tem que usar barganhas, manipulações ou pressão psicológica para que eles cedam a alma para ele.
                          Isso

Inclusive ele já falou que poderia matar o Surfista com um pensamento se quisesse, só não fazia isso porque queria ganhar a alma dele

E pelo que eu entendi do tópico é pra considerar o Mefisto no máximo dele mesmo em território neutro, sem os poderes da dimensão dele a vantagem do Surtur é grande

Enviado de meu LG-D337 usando Tapatalk
                          Spoiler!

Comment

Mefisto.

Comment

Mefisto me parece mais poderoso

Mefisto, poderes

• Superhuman Strength: Mephisto possesses some degree of superhuman strength. He is capable of using his magical powers to augment his strength, enabling him to lift well in excess of 100 tons. Superhuman Speed: Mephisto is capable of running and moving at speeds greater than even the finest human athlete. Superhuman Stamina: The various mystical energies flowing through Mephisto's body augments his musculature so that it generates virtually no fatigue toxins during physical activity. As a result, Mephisto possesses almost limitless superhuman stamina. Superhuman Durability: The tissues of Mephisto's body, while similar in appearance to a human's, are considerably tougher and more resistant to injury than the tissues of a human being. Mephisto's body is virtually invulnerable to conventional injury. He is capable of withstanding great impact forces, high caliber bullets, exposure to temperature and pressure extremes, and powerful energy blasts without sustaining injury. Regenerative Healing Factor: Despite his superhuman durability, it is possible to injure Mephisto. However, his unique physiology and mystical energies enable him to rapidly recover from almost any form of injury. He is capable of regenerating almost any damaged or destroyed tissue, even missing limbs. Immortality: As a demon, Mephisto is functionally immortal. He is immune to the effects of aging and is immune to all known Earthly diseases and infections. Mephisto is also beyond the need of food, water, or oxygen. Magical Manipulation: He can use this magical energy for various effects, among which are the augmentation of his own physical strength, levitation, teleportation, the projection of mystical energy as force blasts, invisibility, matter manipulation, image projection, size transformation of his body or other objects or beings, the creation of temporary inter-dimensional apertures, and so on. Pyrokinesis: Mephisto can generate mystical blasts to defeat his enemies. Ensnare Astral Bodies: Mephisto also possesses certain powers enabling him to capture and detain the astral bodies (sheaths of the soul) of recently deceased human beings. Mephisto does not have jurisdiction over all the souls of humanity's recently deceased. It is not yet known what the prerequisite conditions are for him to be able to manipulate a human soul, nor are the precise means by which he accomplishes the feat known. Apparently these conditions require that the human being in question willingly agree to submit to Mephisto's will. It is not known how a human being may free himself from bondage to Mephisto (although Johnny Blaze apparently did), nor whether Mephisto will forever retain control of the souls he has obtained. Nor is it known whether or not Mephisto "feeds" on the psychic energies of such souls as other demons do. Dimensional Entrapment: Apparently Mephisto can entrap a living human being within his realm through sheer physical force, even if the person did not submit his or her will to him. The woman named Topaz was thus entrapped until her recent escape. Netherworld Dimensional Power Tap: Among the demons of various extra-dimensional netherworlds adjacent to Earth, Mephisto has few rivals in terms of personal power and scope of influence, although Satannish has stalemated him in battle.[94] Mephisto's power seems to be connected to his extra-dimensional domain and diminishes over time spent away from it. Therefore, he usually sends demonic agents to do his bidding. Reality Manipulation: Mephisto was able to create the realities Earth-7161 and Earth-71241 by creating a small alteration in the Earth-616 reality.[61] As part of a deal with Peter Parker and Mary Jane Watson, Mephisto wove the Earth-81545 reality into Earth-616.[62] Shapeshifting: Mephisto is more a force than a being per se, but he can take any form that he wants. His "normal" appearance is that of male, red skinned humanoid with vampiric aspect and attire. However, Mephisto can appear in any form imaginable, having turning himself into animals, humans of any gender, or more commonly into other demoniac forms, ranging from a stereotypical image of Satan to a giant reptilian monster. During his confrontation with Doctor Doom and Doctor Strange, Mephisto briefly turned into a inconceivable incarnation of evil with numerous misshapen images within him. Transmutation: Mephisto can enlarge himself to intimidate and can easily defeat his enemies.

• Penance Stare immunity: Ghost Rider's Penance Stare doesn't affect Mephisto, to the contrary, it makes him stronger, due that power makes its victim relive all misdeeds at once, besides the absence of his soul.

Surtur, poderes

• Superhuman Strength: Surtur possesses incalculable strength.Living Flame: Surtur is composed of living flame that is strong that he can affect the Earth's temperature.Pyrokinesis: Surtur can create and manipulate intense heat and flames.Cosmic Manipulation: Surtur can manipulate cosmic energy for various effects.Immortality: Surtur is considered to be long-living entityTelekinesis: Surtur can levitate things using his mind.

Comment

Working...
                              X